CoroAmericani

Diamo il benvenuto alla New England Conservatory Youth Chorale! Let’s welcome the New England Conservatory Youth Chorale!

Il Coro Universitario di Firenze è lieto di annunciare la ripresa dell’attività concertistica nel 2017.  Per l’occasione avremo l’onore di accogliere la New England Conservatory Youth Chorale che si esibirà presso il Rettorato dell’Università di Firenze.

Sarà un’occasione unica di condivisione e di arricchimento. Avremo il piacere di aprire il loro concerto e di ascoltare la loro esibizione con grande entusiasmo.

Il Concerto si terrà Lunedì 20 Febbraio 2017 nell’Aula Magna del Rettorato dell’Università di Firenze, in Piazza San Marco 4, alle ore 18.00.

L’ingresso è libero fino ad esaurimento posti.

Accorrete numerosi!

The Coro Universitario di Firenze is glad to announce the beginning of the concerts for year 2017. For the occasion we are honored to welcome the New England Conservatory Youth Chorale which is going to perform at the Rectorate of Università di Firenze.

This will be a unique opportunity for sharing musical experiences and enriching ourselves. We’ll be very glad to open their concert and listen to their exhibition.

The concert will be the 2nd of February of 2017 (next Monday) in the Aula Magna of the Rectorate of Florence University, piazza San Marco 4, at 6 PM.

Entrance is free subject to availability.

Come numerous!